|
|
2009 年 10 月 24 日 星期六  |
返夜校??'.哈哈  |
分類: 未分類 |
哈哈,,今日小測得果2分 ',
細佬都係lo'.勁好笑
但要補測返.'測到合格為止- 3-.;
哇,,好憎果個譚加怛lor'
明明4點半放,,又要留我地個group係到'.
搞到5點先走得lor'.
人地趕住有野做嫁ma'.
之後當堂$%^$tyfjhgyut%'.
隔離果個比我嚇親- 3-.
佢話我平時吾聲吾聲- 3-.
哈哈'.
之後同細佬梁婉去左海趣平台hea坐
悶到嘔電 - 3-.
同左蛋糕食飯
跟住返學'.
好笑既係,,
入左吾比出返黎'.
成班f.2係後花園念計仔走路'.
得返我細佬梁婉同兩個另外f.2既冇走到.
留係學校自修台到玩左陣'.
玩到10點半到
等招老師佢請野食- 3-.
哈哈._.!'
食完去搵返蛋糕佢地
丫龍同丫昌佢地黎左'.
我地當堂勁hi'.- 3-哈哈
算啦,,講下笑,,令仔姐.
玩到11點幾'.
班人話去個男fd屋企- 3-.
行到佢屋企樓下
成班龜沖過黎
丫龍同丫昌佢地比龜問話
成班著黑衫
得我一個著住校服'.
個個吾撚帶身份證lor'.
咩事姐'.
未夠12點就問話'.
11點9渣'.
之後串返佢'.
就成班散'.
成條街都係龜- ,-
咩事姐而家'.
12點岩岩返到屋企'.
聽日仲要返學丫'.
補咩wo'.
補吾補都係敢嫁啦'.
今日返學見到海事既人'.
sadsad地- 3-.\
無人理的紅茶'.
仲要靠自己細佬'.
勁失敗
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|