都唔知個天係唔係一早知我今日會唔開心呢..
雖然我同佢表咗佢表白..
但係我依然唔開心..
但係我又唔知點解喎..
其實我都唔知鍾意邊個好..
佢咁靚仔(我覺得)實好多人鍾意啦..
但係我又鍾意同XX同XXX玩多D喎..
我係佢既地位入面實係好低架啫..
佢始終都係有佢自己鍾意既人..
我可以忘記辛苦而同佢一齊(包括:我日日由天水圍返觀塘同佢讀埋同一間中學)但係佢應該唔知..
但係我忍受唔到我見住佢同第二個係埋一齊..(假如...唔知佢有定冇..)
如果要我咁樣忍受我肯定過唔到我自己果關..