我有一日..打俾我一直鍾意到至今果個男仔..果陣我真係唔知諗咩好..同佢表白呢D事唔應該由女仔做架ma..果陣我真係唔知講D咩野好..我個口好似俾釘釘實咗咁..但係我唔知點解我同其他男仔玩丶傾偈都冇俾釘釘實咗..好奇怪........我呢一世都估唔到會鍾意一個男仔係咁耐架.....我同佢講完電話之後..我心諗:佢咁靚仔實唔會鍾意我呢個人架LA..我亦嘗試試過放低佢唔諗..但係我做唔到呀....
對唔住呀......你可以繼續L你果個女仔....而唔駛睇我點樣諗....88有緣既話大個再見面.....
|