之後我都吾開qooza啦,,
我都懶得開,,,
如果要同我傾計的話.
加我fb...
我會勁加人嫁啦,呢排..
我個fb名::::瘋妞
自己係搜尋到打 我個名就有嫁啦......
再沒就問我d fd啦~
係甘,,,,
不過cm不能少~