琴日去左中心.練舞,..好攰,要我練好d=,=
跟住同小姸傾升f.4 d野,,,
我打死都吾會擇中國文學同埋中嫁啦,,
痴線嫁,,要考成3個中,,你考埋我個份啦- -
跟住返左屋企,呆左幾位中= =
之後同隻狗玩,被佢玩死.= =
沒拉拉佢隻腳吾知做咩事.行吾到,
超驚好似阿JOE甘,,
好彩冇事><
今1起左身.睇籃球火..
好好睇呀,,,祥好口愛啊><
之後去左M記食野.換左隻杯.炭灰,,!
跟住番歸..呵呵~
我的口愛的狗狗..><

======================
屌!一直同呀媽講我要返工,佢都吾俾.\_/.
*^*仆街,啦!,
我要買志祥同埋棒棒堂啊,,<!
我要買呀!!叫佢食屎啦.\/.
分類: 未分類 |
|
|