d人講得冇錯,,希望愈大 失望愈大,,傑寶,,o~我的傑寶,,你為什麼要去這麼遠 
又係去粒魚蛋ga屋企樓下                 
點解要咁對我呀
我要點同我呀媽講呀
andy哥,你去食屎啦,,世界盃關佢地3個撚事咩,,,
都吾知你係吾係有病嫁-,-
搞到佢地宜家咩jop都接,,你當佢地係咩呀??
食屎啦,...
吾得呀,,我好掛住傑仔呀t^t
搵人教我點同我呀媽講呀t^t
只要我去得,,你要我做咩都得呀T^T
俾我去呀T^T
我聽日實吾洗之意專心到啦,,,,
吾制呀,,
嘻!!!!吾係喎,,佢個活動8點幾開始,,咁我吾係可以佢接佢地機囉,,哈哈,值得考慮!~
呀,,吾知點呀宜家t^t
留cm話我知=]\
分類: 未分類 |