嘩,,今 日我真係痴啦,,
d書拎到我呀~...重到咩甘0 0
講返今1 先啦,,
中屎,,ms吾知係吾係傻左-,-自己係咁係度笑= =無聊地過,,,\
eng;a@戈件野,,講都吾想講- -
煲冬瓜;;;俾梁小分悶死啦,,又係小0= =
中文,,訓得好爽!~=]
午息,,冇啦啦俾個梁囧榮玩,,哈我吾識字,識未好叻咩,,?超,,!
eng,,個白痴仔搞到我隻耳冇啦, 00
數學,,又係好暈,,因為抄到我暈- -
放學,,同上)(=]
跟住,,俾d野係地睇呀,,,,
會令你今日所食ga野嘔出尼....就係,,,
http://www.facebook.com/friends/?id=1100800965&flid=&view=everyone&q=&nt=0&nk=0&s=250&st=0#!/profile.php?id=100000430206322&ref=ts
分類: 未分類 |