今日
6.30起左身,,,超早,,,,
去左機場,,吾係走人,,,xd
去左搵羅祥,,xp;:"
超囧囉,,好彩我有早到姐,,如果吾係又見吾到你,,
傻左,,,早成個鐘入禁區,,
11.00睇完之後諗住返屋企,,吾知係吾係見到曾華倩,,有d家人話係,,
但係有幾個同我一樣只對台灣有興趣xp"""|:
2.00幾,,
返到屋企,,,超攰..
訓左個大覺(爽~xp><)
跟住就係cm=]吾亥xtht