好想好想好撚想屌人呀,,,,,,
世界上點解有咁多煩人ga..
走左個王淑君,,又尼多件,,,,,
唉...我認我命苦,,,,都吾洗咁呀嗎~
上緊電腦堂,,偷偷地打qooza,,,係吾係好好人呢xdd
好q悶呀,,,,岩岩睇返d cm=]
呀瀅,,你真係了解我ga姐..
我開尼小人ga....嘻嘻~
仲有咩好打呢.....................................吾~~~~~~~~~~~~~~
呀,,有啦,,,
我呢排要儲錢呀,,,沒咩野,,吾好叫我買咩呀買咩呀.....我最近要去羅老公個舞法舞天演唱會,,,,
要儲錢呀,,,
`.,,,,等我諗係先,,,我明明記得有野要打ga.....等我一陣
有啦,,,我記得啦,,,哈哈~~,我真係一個天才呀,,xd
都吾知d人係吾係沒$$,,,搞到我今年d利是,得過500
少到咩咁...
好啦,,,如果我沒記錯,,,應該就沒野啦,,,,xd cm]呀
真係真係好想同你講 I u (吾係F.3)
但係我吾得呀,,,,,,,,
分類: 未分類 |