屌,,今日;都知做左d咩囉....好樣衰呀..
唉,,有幾多戈都笑我囉,,,
根住我問佢地,如果你係我,,你夠吾夠薑上去呀>?!佢地都話吾敢啦,,,
超,,,我檸完全校人笑囉,,,
黑仔黑仔+黑仔呀.....
小
搞到我今日要大叫囉,,如果吾係我真係會癲ga啦 (吾好想成機寸我,,我知我本身都係癲)
我仲有好多野想講,,但係我吾記得左xdd
我有矢億呀嗎~係咁ga啦~
死肥貓,,你的心意,,,我知ga啦,,,,吾洗要我咁椒衰呀嗎~~雖然我本身都係,,,xpd
放學之後,,見到long long,,連佢都咁 樣對我,,我沒野好講囉- -'\\
之後無聊得製同左善.去將廣,,,睇下有咩可以送俾呀瀅,,但係矢敗,,,
根住又去左將中`;沒拉拉見到一D用玉做ga 中樂,,,d人;都癲ga..吾洗睇譜,,又吾沒洗睇住個樂器就彈得超快,,,,
沒野打啦,,不過我打左咁多字,,係吾係應該要俾反個cm=]先
分類: 未分類 |