最近都吾知發生咩事,,,冇拉拉成日都不知覺地開左qooza,,
今日中屎,,悶到我抽根- -小測肥左,,
英文,,王熟君,,不如平論..
小息,,我都吾記得左,做咩啦,,.
普通話,;;冇咩好做,,無聊咁過左~
中文;;粒魚蛋病左,,,小測完,,,睇鬼片 嚇到我呀媽都認得..
午息,仲驚緊,,我個老婆大番薯仲要繼續嚇我-,-我中意睇鬼片,但係我好驚- -
英文,,日日都係咁好笑嫁xdd;=]
數學,,我竟然會上呀 仲要我係明嫁囉,,神奇@@
我吾記得有咩好打啦,,
就算有我都吾會打嫁啦xp
不留cm耆,,冇野xd
分類: 未分類 |