哈哈,,琴日超開心囉...呵呵,,
成首歌都係傑一個創作嫁,,作曲作詞,,編舞都係小傑一個人諗,,
愛死€他了...><
我拖到傑隻手呀,,,仲2次t!m呀
跟住佢有係度勁望我囉,,,o..俾佢電暈左xd
不過波波就慘d,,,
本來佢俾人抽中左上台玩斿戲,,仲話係玩親親 我個時超火囉,,,
不過佢上到台個陣俾人地擺左傑,,搞到只可以同毛弟一齊玩,,,
不過如果係我,,有得上去宜家好HIGH啦,,
跟住係個45分鐘睇波時間,,,波波同埋hinda同埋呀莉去左,屌尻個條友,,
勁囧囉,,明明話冇所謂又要左傑寶,,@@
跟住波波係冇開心過..\
但係我就超high囉,,,,傑佢望住我好多次呀
仲要同我對望左好幾秒呀,,,呀~好爽哦,,!
跟住佢係中場個陣出左尼玩斿戲,,之後又返左入後台,,,
不過 ,過左一陣佢地急尿 要去廁所
我就係個陣拖到傑隻手 仲要兩次t!m呀,,
不過有D人勁囉,,整親我個傑寶,,搞到佢勁得意咁話"""我的手,我的手,,andy哥救我><,我的手,,'''''
呀~~~好得意呀佢,,
佢個樣好呆好口愛哦,,
之後,,又過左一陣,,本來諗住走ga啦,,個陣好似係11點左右..
但係我最愛的傑,佢竟然出尼睇波呀,,,,,好1彩之前係吉之島問人地攞d收據尼換pass姐,,嘩,,,戈陣我咆左400米都有呀,,痴線嫁,,條路勁長囉..
跟住我就係佢後面超近><我係度勁影,,,,,!
佢仲同我傾計呀!!!呀...好爽呀,,,,
要知我都吾僧講嫁,因為我同佢談情ga野點可以俾人知嫁xd
之後我老媽屌尻我,,要我返屋企,,,-,-
跟住我同小傑講,,''傑..我要走囉哦,,拜拜,,;]]]]
之後佢望過尼話,,[[哦,好,拜拜,,]]]
嘩,,咁貼心,,誰受得了呀xd
返屋企個陣我同波波都訓左,,,,
好彩我求呀媽俾我去姐,,如果我靠粒魚丸,,真係死得啦,,,,
吾記得左講,,今日仲撞到你穎c呀,...
返,到屋企呀媽話吾俾我再去追星,,我真係彩你定都傻呀,,,,要我吾追,下;世啦!!

我仲有好多嫁,,不過我又吾多知點搞,,,好煩呀,,!
又要呢樣又要個樣- -
分類: 未分類 |