今1,,搭10左右先出門口,,8:10先係個藍田地鐵站,,
竟然都冇遲到,,不要怪我的腳太長 ;;
eng;;;訓得好爽,,但係俾個煩 人吵撚住哂- -
電腦;;勁上後援,,跟住又留左好多cm俾呀興囉,,- -我都吾知咩事- -
小息;;傾是非,,估吾到原來朱小姐的事情係咁咁咁!!
生物;做小測喎..不過全部都有得睇書;=]
又係eng.\_/.;;;無無聊聊咁過q左,,,
午息;;;又食粟米腸,e+我覺得佢好臭啊
物理;;楊xx & x素x單野都吾知要攪幾久- -搞到王智傑走-,-大佬呀,,佢走左邊個蒂我出去買反呀= =''
數學:::''抄到我頭都暈埋囉,咩料啊.*-*
放學\\\要電腦tase,,,冇題識囉- -死呀死啦,,,理得佢呀=]
跟住冇啦....
係屋企整左芒果糯米痴..
好好食^^
分類: 未分類 |