又係我打日誌時間,,不過今1有好多野打呀,,
今日考完哂啦,,之後去左問中屎幾多分,,
67- -比上次高左一分- -
之後薯 佢地話去mk行街,,但係去左唱k-.-
唱得好high 不過冰好似全程冇出過聲,,
蕉同肥婷唱個首吾知咩歌個陣 興 薯係度打氣,,
之後我話 青雞臉 青雞臉
笑死我啦xd
之後kk 蕉 冰 走左,,
其他個3個去左屋企,,
可憐的啊興
跟住落左去行街,,
諗返起今天個青雞臉真係笑死我啦