平淡的偶像風波已ok^^
今日考數同,西屎...
我竟然會溫書囉,,-,-最衰吾係非死不可,,如果吾係就可以讚好xd
吾洗再屌人lo..呵呵..
但偽我對2個人ga憎,,,愈來愈多啦..
好賤好賤
好賤好賤啊!!!
不過算啦,,懶得理,,,吾打啦,,
上羅志祥後援先^^
吾留cm你就死,,我知嫁//=]