我今日唔係好多時候玩msn同other things... 因為我要做功課哦>3< 係唔係好慘呀??? 係就要安慰我啦@@ 嗚...嗚...嗚... 不過我都就黎做曬功課lu~~ 好好好好好開心噢!!! 我係到希望大家會有一個開心同健康既身體呢^u^ 新年快樂呀... *~收多d錢錢俾下我洗喎~* (我都係講笑姐,如果你可以俾我洗我又好悶心嫁@@) =u=
我今日好多功課做呀!!! 老師都唔知係咪左... (俾咁多一樣@@) 如下: