唉....我都好耐無打日記lu... 唔知大家係到做緊咩呢??? 今日係家長日... 我知道左個score啦! 唔係幾理想哦>3< 有d唔係幾開心~~ 希望下學期會好過上學期啦#_# 我想忘記曬所以唔開心既野 (咁緊係有學校既事啦@@) 唔.... 我覺得我好悶咁>.< 但又好多野做~_~ 唔知點算 老實講我而家係到講緊乜打緊乜都唔知, 好像一部機器咁壞左)_( 唉.... 我又覺得好像有d野煩緊我自己 但係又唔知係d乜野野 唔知呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 總之好煩啦@@@@@@@@@@@@@@@ 突然唔想講野 傻....
「一陣風,能掀起多少往事塵埃?」 飲水思源,飲水思緣。 飲水間,莫忘思源頭。 甘飲盡,莫忘思緣分。