※珍惜您和我一起見面的日子】但....過多一年 我 便要走『》_一直落淚「多謝您"~*
其實,人好多時候都會趺倒....又站起來向前行『》也有人趺倒後站不了起來~*我很珍惜和您一起的日子,更希望日子不要這麼快地流走】人老了,就很多事也做不來...你也不會知道死亡幾時會出現在你身邊 只要好好珍惜眼前人那就不會永遠後悔...
jackieiloveu
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
jackieiloveu
暱稱: __*【你...有冇諗過我既感受?!__/~※
國家: 香港
MORE...
«
‹
May 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
wt do I think?!
•
正!!!
•
hehehe...^^
•
/''. \why?Can yo...
•
點解???
文章分類
•
全部
(31)
•
我的思想
(10)
•
未分類
(21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 11 月 (1)
•
2008 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (8)
•
2008 年 01 月 (10)
•
2007 年 12 月 (11)
•
2008 年 11 月 (1)
•
2008 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (8)
•
2008 年 01 月 (10)
•
2007 年 12 月 (11)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
好友名單
cake123748
charainewong
ilpc
kary56
mabelkung
RainBow__
sweetwindy
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 880
RSS 訂閱
2008 年 1 月 9 日 星期三
1234
分類:
我的思想
我好無奈
發表時間:2008-01-09 10:19 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2008 年 1 月 8 日 星期二
成長營
分類:
未分類
我今個星期可以去成長營呀!!
好開心呢~~
果日又唔洗上堂...
(勁超開心lu^^)
唔知你又有冇li d活動啊@@
我諗今次既活動應該都幾好玩嫁>3<
發表時間:2008-01-08 04:32 PM [
訪客留言(1)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
| ... |
16
|
»