我真係好耐好耐冇上個日記喇,今日聽到老婆想睇我寫日記,咁就只好重歸日記之旅!
實質寫下日記都唔係咩壞事,只係寫口語慣左d句章就唔多文雅姐,我諗都冇咩人會介
意架喇!
暑假就放緊啦,不過亦都就黎放完,大家有冇開始趕功課呀!趕功課都係其次,最緊要係
有冇收好心情先,黎緊就中五跟住會考。大家有咩方法惡補自己既弱點,我見有好多同
學走去補習,我睇黎都要去補補,唔係好易無。會考衰左我就會咩都冇,唔知會考對大
家黎講又有幾重要呢!不過點都好啦,半年時間都值得大家去花,第一日都寫唔到d咩
野,睇下聽日有d咩好事同大家分享!
|