今日好開心呀,一年一次生日,但係年年都唔同過法•
我好記得讀小六果時,竟然冇人記得我生日•
真係好唔開心,結果自己買左個蛋糕黎幫自己慶祝•
我本來以為佢地會俾驚喜我架,到左第二朝我就知咩事•
我真係好失望,嘗試去喊去發洩,心好灰好冷•
好彩我有一大班同學同老師幫我慶祝•好大個蛋糕!
到左升中一啦,第一個初中生日傻下傻下過左,
開頭大家都唔熟,又係開學冇幾耐就生日•
今年至起碼有屋企人幫我慶祝,如果唔係=.=
又要自己幫自己慶祝架啦~慘慘....
中二既生日有成班男仔同我過生日,
好可惜果日我病左,冇蛋糕食•
唯有同梓華佢地出去茶餐廳食野,
我只可以食稜魚白粥,佢地就開大餐,
係咁釣我癮!算啦,總算佢地肯陪我冇得食蛋糕•
中三呢,舊年係點過架~係呀,上年10月3號
係學生會選舉,投完票又出左去玩成日•
真係好開心•最衰今年撞正星期一,冇街出~
諗住可以唱K,行街或者睇戲都好,點知咩都做唔到•
不過今日我收到好多生日快樂,亦都收到第一個拒絕!!
ICQ同E-mail都有好多生日卡~多謝你地!!
雖然冇一個完整既生日會,但有人同我講
"生日快樂"已經好足夠!希望下年可以出去攪生日會•
最多我出錢,俾自己咋喎=.=

|