KT

2005 年 8 月 27 日  星期六   晴天

拎獎拎章 無奈 分類: 未分類

琴日唔記得寫日記阿,冇解啦去到好夜先返黎•我今日已經寫唔到啦,所以今日補返琴日數•之後果幾日都會寫唔到,出完camp後再寫返啦!!

琴日好開心,又有D唔開心啦•琴日我地去左太子警察體育健身舍拎青年計劃銅獎(章),由12點坐到去4點幾先走得啦.........慘慘!仲有阿SIR D資料出錯,搞到我地5個男仔好瘀阿,上台果陣唔係自己個名黎,而係女仔名黎 阿SIR仲話照上住先,遲D先再補返張證書•算數.......拎完獎,我地娜娜淋由太子走去旺角搭小巴直落西貢,一人13蚊阿~諗住用發達通啦,點知冇得用,結果柒文拎左張100蚊紙出黎,5個人成65蚊•柒文真係唔話得,可惜要還架 去到西貢後收到電話要加料BBQ,我地首先去百街掃貨啦,搞掂後個售貨員話唔俾買JELLY 未夠十八歲 最後都要俾錢架嘛,不過我身上得返三十幾蚊,柒文都話拎住先•買完就搭94上黃石碼頭,去到淨係見到成班女仔燒緊,攪完一大輪,我地開多個爐BBQ,跟住都係BBQ阿玩下咁囉,個天太黑啦,冇咩可以玩•去到9點半到我地有一半人就要早走啦,因為出返將軍澳都要成個鐘架,我又趕緊睇小魚兒喎 搭緊94果時個肚好唔舒服,唔知係咪食錯野,成肚氣,唔關啤酒事掛 架車好搖阿,攪到我好想嘔=.=" 最後我緊係返到屋企啦,不過張發達通就冇晒錢,聽日仲要入CAMP,一蚊雞都使晒啦!

希望快D出CAMP啦,我仲有2份功課未搞掂架•加油加油加油站!!!







訪客留言 (返回 jackyKT 的日誌)


桶桶 於 2005-08-27 11:59 PM 發表:
呵呵呵~~bio我做左啦~~^^
哈哈哈~~肯唔黎嫁啦~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵呵~嘻嘻嘻~
我都搞掂啦^^
Posted at 2005-08-29 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 jackyKT 的日誌 ]




jackyKT
暱稱: K.T
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
重歸日記之舉全因為你
太耐冇上啦
17歲

:: 日誌分類 ::
全部 (27)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 27
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2054

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed