琴日唔記得寫日記阿,冇解啦去到好夜先返黎•我今日已經寫唔到啦,所以今日補返琴日數•之後果幾日都會寫唔到,出完camp後再寫返啦!!
琴日好開心,又有D唔開心啦•琴日我地去左太子警察體育健身舍拎青年計劃銅獎(章),由12點坐到去4點幾先走得啦.........慘慘!仲有阿SIR D資料出錯,搞到我地5個男仔好瘀阿,上台果陣唔係自己個名黎,而係女仔名黎
阿SIR仲話照上住先,遲D先再補返張證書•算數.......拎完獎,我地娜娜淋由太子走去旺角搭小巴直落西貢,一人13蚊阿~諗住用發達通啦,點知冇得用,結果柒文拎左張100蚊紙出黎,5個人成65蚊•柒文真係唔話得,可惜要還架
去到西貢後收到電話要加料BBQ,我地首先去百街掃貨啦,搞掂後個售貨員話唔俾買JELLY 未夠十八歲
最後都要俾錢架嘛,不過我身上得返三十幾蚊,柒文都話拎住先•買完就搭94上黃石碼頭,去到淨係見到成班女仔燒緊,攪完一大輪,我地開多個爐BBQ,跟住都係BBQ阿玩下咁囉,個天太黑啦,冇咩可以玩•去到9點半到我地有一半人就要早走啦,因為出返將軍澳都要成個鐘架,我又趕緊睇小魚兒喎
搭緊94果時個肚好唔舒服,唔知係咪食錯野,成肚氣,唔關啤酒事掛
架車好搖阿,攪到我好想嘔=.=" 最後我緊係返到屋企啦,不過張發達通就冇晒錢,聽日仲要入CAMP,一蚊雞都使晒啦!
希望快D出CAMP啦,我仲有2份功課未搞掂架•加油加油加油站!!!
|