今日9月2日星期五,係返學既第二日•今日係學校冇咩特別野,只係有少少唔熟悉一D新面孔同任教老師•返學等放學,唔知點解D堂上得特別慢•由其係第八堂,我過得好辛苦阿
,不停打盹•放學後約左大家去泳池游水,本來約左2點半去到將軍澳泳池等既,不過我地返到去都2點7個字,遲晒啦!我地食少少野就坐單車趕去泳池•點知去到打電話俾大文,原來佢而家仲係科大食緊野
,仲搞到我地趕得咁急!去到4點15分大文先黎到阿=.="有黎好過冇黎,原來今日大文同阿DO要考拯溺阿~3分鐘践水同埋5分鐘游2百米,大文仲係差少少,游得唔夠快阿,游游下又玩下,好快到左6點半,個個都肚餓啦!跟住就沖身換衫去新都哈迪斯食野,夾錢買左2個餐•我地未食完大文同阿DO又要走啦,佢地趕住返泳池試水•我地就繼續慢慢食完陪陳偉謙行返去,行左一半我同阿雋轉去泳池果邊攞車,今次又係雋載我返去,今日我要影相架,不過睇黎一切都要留返聽日啦~
|