KT

2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天

大陸賽車 分類: 未分類

琴日唔記得寫日記阿∼嗯,應該話琴日冇機會寫日記先岩•琴日下午好趕咁俾人叫左返大陸阿,大陸有少少事喎∼需要返去搞搞•成4點幾游完水就返屋企沖涼換衫,跟住趕去搭車去羅湖過關,原來返一次大陸車費好貴架,地鐵加火車加快線旅遊巴來回要成$190蚊架 •不過今次返去好有得著阿∼星期六晚返去,星期日就要返黎香港啦=.="好攞命架•返到去已經成9點鐘啦~二舅父第一時間叫大排檔炒河同餸,跟住又買左5支珠江啤酒伴炒河•二舅父問我飲到幾多支,我同佢講5,6支啦~佢唔估我喎,話我仲飲得勁過佢 •跟住2個咪一邊食炒河一邊飲酒囉,食到深夜12點左右,終於我羸左阿!!我二舅父飲左2支左右就唔掂啦,我都係比佢飲多少少咋•不過我仲未醉得晒,我睇電視睇到1點幾先訓!可惜第二朝4點9就俾人嘈醒左,原來星期日係初一,個個鬼死咁早就拜神放炮將,想唔醒都幾難啦~

起左身冇幾耐,傻傻地睇電視•今朝有燒賣做早餐,同香港D燒賣好唔同架,好唔好食就見人見志•食完早餐我就叫我舅父教我車,佢帶我出公路教電單車,原來睇落去好易,其實都幾難下=.="不過我學左成個鐘都OK啦,唔載人都可以坐到既•學完電單車,我就拎細舅父架綿羊仔黎坐,我未學過架^^"•但係舅父話比電單車易好多,我一上車就識啦,講真架•因為綿羊仔同電單車差唔多,不過比較易,岩岩學完電單車,先再坐綿羊仔梗係一坐就識啦......我載埋我細佬兜左去街市同去碼頭兜兜風,返到大陸屋企,好唔開心阿,我俾人省呀......鬧我唔熟車又載埋細佬去咁多人既地方喎,算數!總算平安冇事返到•我突然間好想18歲後去考車牌,即刻買返架車黎坐下,阿媽話我係買做咩唔買4隻轆,反而買2隻轆•我同佢講冇錢,係咪你送架俾我先,佢即刻話我發夢,夢可成真呀~發多D唔錯架......好想快D返大陸再坐車阿~







訪客留言 (返回 jackyKT 的日誌)


唐詩 於 2005-09-05 05:26 PM 發表:
好勁喎你!!~
又飲酒又渣電單車!!
(唔係中指黎架~~*)
即係勁咁解呀!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係大陸想點都得,可惜係香港連想諗下都唔得阿=.="
Posted at 2005-09-05 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 jackyKT 的日誌 ]




jackyKT
暱稱: K.T
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
重歸日記之舉全因為你
太耐冇上啦
17歲

:: 日誌分類 ::
全部 (27)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 27
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2055

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed