KT

2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天

中秋節前夕 疑惑 分類: 未分類

星期六,中秋節前夕,今日亦都係阿嫂生日,

邊個阿嫂?梗係bard嫂生日啦•

今日本來約好左去游水架,可惜突然間又話太曬,

結果冇去到,點知到左2點左右,個天黑晒•

又落雨又括風,好後悔冇去到游水

今日本來係7點半先到椰林閣同阿嫂慶祝,

點知bard哥要我地提早到4點鐘就去=.="

攞命,我地一早成3點幾就去到啦,

點知佢地未齊人,仲有人成6點半先黎....裕體..

去到行行企企好悶,我同雋去行下街先,

結果買左2隻衫成$100,得返$50黎食飯咋......

又要夾錢買禮物,結果都係唔夠使,

13個人一共食左$704蚊,如果一個人食$704阿,死梗.....

食完飯就食蛋糕,跟住梗係拆禮物時間啦,好多份阿

拆完禮物之後就去到跳蚤市場度玩攤位,最好玩都係氣槍•

玩百法百中 ,好正阿~

去到差唔多時侯就送bard嫂上小巴,有興少陪住•

其實興少只係2打6幫手抬禮物咋.......嘻.

跟住我地去到景林社區中心出面飲酒,

伍柱唔識飲又要學人吹,人地飲晒,佢仲有成半支•

11點幾啦,我手提俾人call左好多次,不過我off左..

結果阿mark代我受罪.....算啦,今晚早D走,

反正聽日有排玩.....阿mark送阿鐘嘉螢返去,

我同雋就送阿Do返去油唐,返到去差D穿煲......

好大陣酒味,第一時間走去沖涼,沖完諗住好D啦....

返入屋之後打電話俾柒文,點知我打左俾我阿媽...

我係咁叫...唔該柒文...唔該柒文.....

我阿媽就話...你做咩打我手提阿,手提好玩咩...

我仲未知我打左俾我阿媽,我阿媽行入間房,

我先收線,跟住話打錯 ,好白痴阿.......

轉頭再打俾柒文,打完之後就大覺訓lu.....

飲酒累事阿~大家都係唔好學飲酒........







訪客留言 (返回 jackyKT 的日誌)


★§夜星§☆ 於 2005-09-20 06:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-09-20 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



唐c 於 2005-09-19 04:00 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-09-19 08:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 jackyKT 的日誌 ]




jackyKT
暱稱: K.T
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
重歸日記之舉全因為你
太耐冇上啦
17歲

:: 日誌分類 ::
全部 (27)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 27
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2052

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed