近排想寫日記都懶阿~唔知點解好似有好多做唔完既功課,
琴晚做到2點半先有得訓•訓得3粒半鐘,上堂仲釣左條鯊魚!
今日一返學,就唔記得左帶鎖匙,連locker都開唔到~
好彩之前俾左條key阿red姐keep姐,如果唔係阿~
今日就已經要去留堂班啦•總算叫做帶齊書同做足功課,
但係今日仲係好失魂咁,放左學唔記得同red姐拎鎖匙,
搞到冇locker用,逼住同阿mark借櫃,點知佢爆左•
唯有搵裕體借,佢實唔會托手掙•
唔係既話就要全部拎返屋企,到時死得人多•
不過最後死既始終係我=.="又有好多做唔完既功課•
又要小測、默書、補默、功課啦•有做唔完既功課•
時間好似唔多夠~死啦,聽日又要補默又要phy小測•
要爭取時間溫書~~^^"
|