| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 搞錯呀 |
分類: 未分類 |
又話今日要打比賽
仲以為有得羅波3
你個死miss有冇搞錯
搞到我帶埋鞋先講
好重呀
下次我一定快過你say hi
*新的一天更愛你多一點□*..]]
你都係嗎 |
| 發表時間:2009-03-26 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 緊張 |
分類: 未分類 |
天日就有得拎波3
今日澤b問我鍾意邊個
跟住我同佢講6b既
佢就估到啦
佢話幫我同佢講
好啦我就自己同佢講
葉樂雯我好鍾意你呀 |
| 發表時間:2009-03-25 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日林sir要帶隊
吾洗上P.E
好想打班籃
但係吾夠位
所以吾打
以為落雨miss吾梨
星期四有得羅波3 & 同中文大學女籃打fandly
以加係學界最大目標要贏到樂道
就有機會同鄭榮之個d打
你曾經是我最想的人
陳祖思話你琴日好開心
即係........... |
| 發表時間:2009-03-24 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日再周會
林超榮梨左我地school
幾好笑
之後去左打冰x球
應該天日有得羅波3
愛上12號,和你
第一場樂道
我地籃球隊爆set
|
| 發表時間:2009-03-23 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 37 | »
|