| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 火 |
分類: 未分類 |
今日要I.S.要測驗
好彩係最尾個堂
有個音樂堂溫
因為黃SIR冇番
Monkey face仲叫我同佢一齊溫性教育d野(係女仔梨)
佢不嬲都係咁
今日要練波
係咁做體能
最有火既係跑圈(學校圈)
冇停過
呀sir比15分鐘我地跑
我用左11分跑完10個
冇停過
好有火
你好似變左
|
| 發表時間:2009-03-17 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 真的嗎 |
分類: 未分類 |
今日體育堂仲以為打籃球
點知打手球
不過都幾好玩
之後去左同劉威打冰x球
打到4點半見到我家姐
佢係隔離打x毛球
打到6點去左打x毛球
不是 係咩意思 |
| 發表時間:2009-03-16 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 想你 |
分類: 未分類 |
今日11點幾去左劉威屋企
之後去左食海皇
跟住去左剪頭髮
好想打自己
太樣衰
係孖場見到紅豆
佢同我地打左陣波
跟住佢就走左
冇乜人係孖場打
去左頌群到打
見到細b
同佢打左陣
之後番左屋企
大約5點到
等到7點落左去食飯
又去左打波
食風
打到9點到走左
去商場
搵我家姐(吾係親家姐)
搵到9點半
番去我屋企樓下
打番去我屋企
點知我家姐冇落梨(親家姐)
去左商場行左陣
同劉威行海皮番梨
番梨途中
見到雞丁
原來佢zzzz左
佢叫我地陪佢去買m記
陪左之後
等左勁耐d野食先到
我同劉威
羅左佢袋野走
之後佢話吾好玩
我地就比番佢
番梨途中
佢當我地冇到
番到屋企10點
籃球火
佢 |
| 發表時間:2009-03-13 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日要練波
之後練左手走籃
入左幾球
成績很差
天日吾洗番學
今日比人捉頭髮
天日去cut先
夜晚落左街打波
ok啦
做左神射手
係key位個d呀
2分線
幾好玩
之後叫廿四味教我打波
同佢傾左陣就走啦
你已經不再喜歡我嗎? |
| 發表時間:2009-03-12 11:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日係學校做完D.T.
做到5點幾
之後係學校打波
打到6點
之後就番屋企
番到屋企6點5到
之後係大家樂食飯
跟住就去左練體能
勁累
我的心中只有你一個 |
| 發表時間:2009-03-11 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 37 | »
|