| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日放學之後係學校打波
上學界個網睇
5月8號係Heng On 打鄭榮之
5月14號係顯徑打董之英
應該係你啦低能仔 |
| 發表時間:2009-05-06 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
e排吾知點解隻眼睇野吾係好清楚
今日練波練最基本
都幾好玩
msn冇人跟我講野
唉
有冇人有母親節既sms,有既同我講 |
| 發表時間:2009-05-05 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
琴日吾夠時間打qooza
今日5:00學界
輸左比體藝
吾緊要
不過入吾到四強
天日又要練波同上D.T堂
今日比人罰做左130下push up
累到 |
| 發表時間:2009-05-04 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日12:40分落左街食野
去左籃球場叫左呀董落梨
有2個人梨左
原來佢地兩個都係勁人
一個人叫飄移佬,佢key波好勁
一個係飛人,佢跳得好高
兩個係新場成日屈人地機
打到6點走左
成日都搵吾到家姐
原來佢係屯門
同教會d人bbq
夜晚再打波 |
| 發表時間:2009-05-02 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 37 | »
|