| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 累 |
分類: 未分類 |
今日要練波
練波個陣時冇啦啦落雨
就搬左個關入去(吾識打)
係入面打
分4隊
係咁輸
佢地屈機
走個陣仲落緊雨
冇姐就照行
汗加雨
好臭
番到屋企即刻洗左去
天日聖心6點
希望贏啦
係咪講緊我
|
| 發表時間:2009-04-16 09:44 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日去左打波
幾hi
夜晚係咁做功課
作文作到我用左45分鐘
天日又要練波
4.17打學界啦
加油
希望你都係啦 |
| 發表時間:2009-04-15 10:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日係4.14單身情人節
如果你係單身就要送朱古力比朋友
我希望3年之後吾再係單身啦
今日有人約左我去沙田
所以著出街3
係波仔門口見到湫姐
同佢吹左陣水
就同矮婆去m記做homework
做到2點幾
就同家姐去荃灣交收
人地等左我地成粒鍾
之後出埋沙田
8點幾叫矮婆落梨打
呀董屈機
打到10點諗住走
點知有個人梨教我打波同吹水
勁好笑
吹到10:45分走 |
| 發表時間:2009-04-14 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日又吾比咁早出
等到2:15先出
之後同矮婆去左食野
食完去左m記做homework
做左小小去左頌群
點知落雨得幾個人打波
見到呀董
佢諗住捉我
但係我一擅
就趺低左
流血tim
同班人打波
輸左
之後夜晚再落去打波
冇落雨
但係d人又吾想打
勁悶
玩out
比人屈機
4.17聖心一定要贏 |
| 發表時間:2009-04-13 10:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 37 | »
|