| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 悶 |
分類: 未分類 |
琴晚係呀嫲度zzzzz
今日9點起左身
睇我要nba
睇到9點半先去刷牙
之後吾記得左9點半有nba
以為10點半
所以miss左
去到5點幾
d人上梨
今日9點先開飯
我食到9點半
等到10點就走
|
| 發表時間:2009-04-26 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日係咁比人昆
呀達昆我話要練波
點知吾洗練
之後又比家姐昆左出去西九
算囉
佢係隔離吾講咁多
之後出左呀嫲度
呀妹勁煩
等待是一種痛苦,若果你愛她等她多久都可以 |
| 發表時間:2009-04-25 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日12點幾出左mk同劉威同埋矮婆
劉威話去旺角東
出到去行左一陣先至去番旺中個邊
搵左一陣先搵到check之堡
都冇細袋買
之後去左波鞋街
睇mvp,nike,addais籃球鞋
睇左一陣去新世紀睇細袋點知冇
係mk見到好多人
我表弟個呀婆,張詠鈺,y記個d人
之後走
番到梨就去左打陣波
夜晚再打波
番到梨
b仔同我講
岩岩有班人比人查身份証
有個傻佬
係到串d pc
之後搞左勁耐先走得
個個傻佬林尾仲要話
唔係我想串你地 但你都唔好為難我d 手足
之後個pc 講
屌 你都串唔到我 |
| 發表時間:2009-04-24 11:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日又要練波
番屋企換3所以遲到
練新戰術
練到6點做體能
來回跑
玩到7點幾
番屋企
一路上同女班長,劉威一齊傾計
我同劉威一齊話佢係謝sir既
跟住佢話我係蘋果頭既
佢話吾同我講野
我就哄番佢
之後佢地就陪我買飯
買番屋企食
老豆要半個鍾先可以落去
落到去同人吵架
10點就番到屋企
原來lolo係咁勁架
|
| 發表時間:2009-04-23 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 痛 |
分類: 未分類 |
甘仔吾見pth張紙
我地就落左去b房搵miss wong
比佢罰抄
其實都吾關甘仔事
因為我地未做power point
放學上左mmlc
做到5:20做完
番到屋企
上下網
玩到7點
就去沖涼
陳敏叫我下次係比賽個陣比個飛吻佢
=,=
天日又要練波 |
| 發表時間:2009-04-22 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 37 | »
|