| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日12點半落左去
等左劉威半個鍾
之後雞丁幫我打比呀董
呀董落到梨
叫我陪佢去買拖鞋
買完劉威落到梨
係咁練key波
6點半就番屋企
一番到屋企
老豆就話出街食飯
我地自己食
等到雞丁落梨
佢話要比部nds呀董佢地玩
之後都係係籃球場食飯
劉威落埋梨
佢地係到玩七級豬
劉威兩次都輸
第一次輸就係跑籃球場1個
第二次輸就係搶吾識個d人既波走籃
估吾到香港都有豬流感
大家小心d
|
| 發表時間:2009-05-01 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日一放學就番左屋企換3先
去到富豪都1點幾
2點幾呀董打比我
問我打吾打波
我同佢講話唱緊k
佢話冇野lu
3點幾個陣
黃靖琳話差吾多有cake梨
叫我地同矮婆出去
比佢一個驚喜
佢一番到梨
呀婆即刻同佢講生日快樂
5點走
番到去5:30
去埋圖書館還書
去頌群見到呀董
同佢打左陣波
6:45走
7點落街食飯
乜都冇帶
8點去打波
10:30呀董教我打波
key波,偷波
教到11點
番到屋企比人係咁罵 |
| 發表時間:2009-04-30 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 痛 |
分類: 未分類 |
今日放學之後
去左打波
見到單純
知道佢個真名
琴日係咁比人罰做push up
今日好痛
天日同矮婆去唱k
因為淨係番上午
|
| 發表時間:2009-04-29 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日練波遲到
比人係咁罰做push up
之後我mark呀創
比佢撞左一下
佢個頭整落我隻腳度
起吾到身
之後d人扶我
真係好痛
之後...
唉吾好講啦
有冇人同矮婆唱k呀 |
| 發表時間:2009-04-28 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日去左睇班籃
見到建城
問佢天日帶吾帶我地練波
佢問我你想呢
我話緊係想啦
不過吾好做體能
佢話我體能最差
今日上v.a個陣
劉威諗住整陳祖思
一支筆飛埋去
爆陳祖思頭
勁好笑
我地放學之後
同呀婆,矮婆,劉威打波
今日幾準 |
| 發表時間:2009-04-27 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 37 | »
|