~My Future Tense~

2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 分類: 未分類

今日...超好...@.@
一上堂...瞓....  =-=  正..
lunch之後...
s.m牙carl....kuku...
但係...你一番黎就笑...
我之後去教牙vanee  maths....  -3-
你就黎玩我..  -3-"
d水好好玩咩  -3- 仲要你飲過..  - -"
當然...要玩番你先公平la...  XD
kuku...你今日都幾好玩....  -3-  玩極都唔嬲...
其實...eng堂..走左去你個位...      XD  你有冇發現支水唔見左?  XD
之後...捃歐陽教我畫畫...
行個時...你話叫我help你霸定位...但係...
比人話你la....小心d  ma...
但係..今日唔留得...要星期一...  -3-"
之後..去左平台畫....
突然...你走左過黎...  @@
比葉俊強問你同我咩關係..  =3="
之後...佢又唔信係同班同學wo... - -
仲要...歐陽都問埋... - -
最後...連盧詩雅都黎左 .. - -
仲幫我畫左棵草....
真好人...




2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

 今日超好.....一堂30min....仲有...下晏唔洗番...
第一堂係d&t...洪sir又係度顛.....  - -
之後又係d無聊的堂...- -
但係..聽日又要去尤老太度做番d野..- -
喔...叫左歐陽教...  - -  $50就咁冇左...
慘.... 
今次比jerry推...
點解你又係後面...?=  =
冇摟到你ar可???




2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


2008-03-03 分類: 未分類

今日...又p.e lesson lu..  不知幾好....
不過....學排球....   但係...女仔又唔洗學wo.. - -
真麻煩....
之後....又中文...個d雜堂...  - -
但係...好記得你ar...吳子謙...推左崔藝齡一下....佢差d跌低左ar... - -
仲搞到我差d摟住左佢...(我係佢後面...)
大佬...學校咁玩....- -  顛左咩..?




2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


2008-03-02 分類: 未分類

尋日..真係超開心...
夜晚....同你傾電話....
傾左好多野.......
又傾左d無聊野...
由一開始...點識你...
講到我地比人傳....
再傾到now..~~
真係傾左好多...
傾傾下...講到我 msn個i-con...
入面個三個字...真係好想講出口...但係...你都唔好用韓文ar.. = ="  聽唔明ar.. = ="
之後...
問你點解學到咁曳...
你就答我...:"因為你教的ma..."
我又問..:"咁你又跟..?~~"
你就答我...:"因為未學哂lo..."
我問你..:"咁有排學wo..."
你話:"最多咪一世..."
心諗:  你係咪肯跟一世先..??  @@




2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


2008-03-01 分類: 未分類

今日...有d無奈....又有d開心....
今日...去補習.....
走個時....勁慘...比個老師叫我送個賢姐番佢屋企... = =
玩野咩....  = =
但之後...返到屋企後...同周焯鉉姐姐傾左一陣....
佢話超嬲我wo....嬲我做咩係咁講billy wo.. - -
之後...哄番佢之後...
問佢鐘意who...
估左勁耐....
之後佢講左出黎...
原來係....  (答應左佢唔講...)  - -



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 33 | »


暱稱: |lokin|
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2008-07-20
一騎當千
2008-06-25
夫妻短訊
`正野 =.=
» 日誌分類
全部 (165)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 30
今日人氣: 2
累積人氣: 2219
» 站內搜索
RSS Feed