今日有P.E堂ar,但係就落雨...搞到去左hall打羽毛球..
唉~自己打得好差...成日輸 -.-
之後就比葉sir見到,比佢S.M (冇去田徑)超慘...
之後,過左幾堂,去左食lunch ..
食完lunch..之後崔大小姐同我(5知係咪)講:"我今日5去GB ar .." (好開心 -3-" 佢肯同我講野..)
放左學...去Art Room.. 本來歐陽話教我的..點知走左..好賤ar -3-"
最後同Jerry一齊走..傾左好多野..
諗番起原來比人傳過6個人..但只有崔大小姐好... -3-"
|