| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
| 返學`` |
分類: 未分類 |
29/11
今日東方神起來牙, . ,. ,
慘慘....冇得去=.=
今日好最好笑係中文堂, . ,.
蘇敬x講個個成語故事((磨柱成針))
笑到我地死...
放學之前係樓梯睇到 許XX
之後沒咩野做放學
去補習LA....
|
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
| 沒有什麼!?=]* |
分類: 未分類 |
27/ 11
® 講返之前個幾日d野先., . ,. ,
星期六呢!!
晚上就同 紅十字* d人去左打邊爐]]
好好玩呢!@@ 食左好多野呀``
今次真係肥死了))
之後星期日就沒咩野LA!
早上就做功課同溫豬,.,.,..
到下午3點幾就同牙媽,姐姐去買餸Œ ''
之後就到晚上7點去跑步LA,.,
哈哈=]**
到今日返學沒咩野,.,.
有時好玩,有閎就好悶阿~~
都係咁LA^^ 返左學就去補習,,,,
YA´´
[THE END´]™
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|