| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| 返學囉** |
分類: 未分類 |

25/12
©今日好似平時咁返學LA!!
上左幾點有D悶悶地阿~
珊珊*又冇返學,,,唉!!
午膳之後,,,好似冇咁悶掛@@
放左學之後,,,就去團例會``
到4點幾就去佬,,
同呂LING*去左圖書館之後去電腦室^^
冇耐就返屋企LA! 哈=]**
幫牙媽買野順便買野食,.,,
哈哈' '好味的~

|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
| 陸運會II `` ] |
分類: 未分類 |
©第二日既陸運會,.,.,.
好辛苦'' 早上6點半起身,
好快咁樣澡涼+換3*
之後6點1兩個字就同LING*,SUKI* 一齊去運動場....
搭車途中撞到紅十字D人,,,,之後又一齊LA!
到左之後冇耐,又係練操@@
練完之後就開工///
上午就沒咩特別事,,,
LUNCH,,食好難食野M記,
OH MY GOD><!
下午,,,好似最好笑都係男子3000M
我地班都有份跑,,,
我企線既時候,黃本智*同學跑第一個圈佢就係到唱 ``失魂**]]
跑第二個圈又唔同,,,係到講埋D好笑既野,.,,
仲之個個圈都唔同的...,.,哈哈=]**
完左之後就係去操呢個咩咩禮,.,.
超赲阿~唔好講笑,.,.,,
隻腳痛到抽筋@@''
過左陣就同HIUWA* AND 佢個FD子*一齊返屋企,.,,.,
呵~~
返到屋企,去左學校個網睇陸運會D相,,,
見到D相有點無奈˜ ˜
[ BYE BYE 88!]™
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 20 | »
|