| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 19 日 星期日  |
| 去買餸=.='' |
分類: 未分類 |
今日早上起左身,,,,
就做左一陣功課///
之後就玩電腦,.,.
到4點幾就同牙媽一齊買餸``
後來大家姐又黎左``
之後就一齊去買餸LA!!!
好好玩阿~哈哈=]**
買完就返屋企食[[痴]]飯``
好味的___1?
---------------------------------------------------------
TVB:::39年``
生日快樂!!!
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 陸運會I =]** |
分類: 未分類 |
今日早上4點幾就起左身,.,.
之後就執野同著UUUU'''
5點幾就同LING*出門口/////
諗住同紅十字D人一齊食早餐,,,,
點知都係係[[OK]]到食三文治,,,
有D無奈呢!?
食完之後到運動場,,,,
擺D入儲物櫃______'
過一陣就練習個個咩咩禮=.=''
準備之後,,,,就開始LA!
有銀樂隊,女童軍,男童軍同我地既紅十字一齊操阿~
很熱的吧!! 流了很多汗呀呀呀呀!!!!!
完了這個後,,,就開始工作了,.,.
沒耐又要換333** 去跑步 1500M
一開始我就同黃妍*一齊慢慢係到跑,,,
到係尾黃妍*跑先過我,,,,我就跑第5
佢就第4LA,.,嘻=]**跑完超赲,.,..
休息左一齊又去跳遠,,,,己經係冇哂力]]
跳左幾下就去換返U, . ,,
去返我既工作位置0000 ( B POINT)
超好笑喎!D傷者係到講D笑話,,
有4條油係到話佢地``腦抽筋,.,
笑到我地死@@
之後轉POINT去企終點線,.,.,
好多傷者SO好忙要幫D傷者,,,,
之後完左操多陣就返屋企)))))
好鬼赲!! 玩左一陣電腦就訓覺zzz``
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20 | »
|