琴日好大鑊呀!
我果個好燥既姨婆同好燥既大表姨嗌交,
仲激到離家出走添!
佢又無揸車喎,
出左去幾個3,4個鐘都未返,
我二表姨擔心到喊曬。
佢地以為姨婆會黎我地屋企啦,
因為我地屋企咁近。
問題係我地琴日成日都出左街,
佢去黎都摸門釘啦!
後MAY表姨去左姨婆屋企,
發現姨婆將果日着果D衫喺床度,
但係個人就不知所終。
我大表姨就話佢認得果D衫係佢既,
證明姨婆個人係安全啦,
佢就決定唔搵。
重點黎啦!
我住MARKHAM我姨婆住士加堡,
佢點返到屋企架呢?
會唔會係撘我屋企對面架巴士?
呢個會係一個迷,
因為我姨婆仲未肯聽電話...
好日都唔去下街,
一出就有野發生...
PS.過埋聽日就要返學,我D功課仲未搞掂... =P
|