前日比人惹到,
本身只係小感冒,
但係琴日無端端兜到幾個圈,
吹到頭暈+頭痛@@"
件事係咁既...
琴日我地去左CANADIAN TIRE買野,
朝早9點起身啵,
但係成11點幾先去到。
其實車程只係半個鐘,
但係我地要行既路比人封左,
做聖誕遊行喎...
妖!
咁咪要兜路行囉!
去左CANADIAN TIRE果陣我已經有D唔舒服架啦,
不過行行下又好像好左D,
咁咪無理到囉,
諗住行完可以返屋企休息架嘛。
點知媽咪又話要去買野.
好,咪去囉!
衰就衰在我地成家都唔識路,
同一個AREA兜左4、5次!!
唔頭痛都比你搞到暈車浪啦``
+上存車又焗喎,
條安全帶又COOL住曬,
有一段時間我係想嘔...
經過幾翻波折之後我地終於去到目的地,
點知個老闆娘話無得賣!
屌!
咁我地坐咁耐車,
SIDE咁多油錢為咩呀?
當堂激到差D爆血管 D:<
之後又去太古,
無里頭既,
都無野買...
直到今日就變左咁啦...
喉嚨痛+流鼻水+有痰...
好彩今朝訓到成1點,
都算有小小休息到...
唉``
E+出面好大風呀,
今晚要落大雪LU~
但係聽朝仲要行返學,
慘!!
今年聖誕希望D雪係白色啦!
唔洗好似上年咁,
灰色一PET PET,
好噁心!
順帶一題,
WALL-E都幾好睇,
好感人!!
|