*:.灰色空間--+
原來不是白就是黑 只不過是天真的以為
要醉得清醒 要無辜的犯罪 現實的世界只有灰

灰色空間 我是誰 記不得幸福是什麼滋味
無路可退 妳是誰 怎麼為我流淚 緊抱著我流淚
jane420
暱稱: Jane
性別: 女
國家: 加拿大
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新車?
壓力...
狂燥症?
Who is the leader? W...
Grad photos?
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 2
今日人氣: 6
累積人氣: 1699
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 1 日  星期一   微雨


唉``病到5顏6色 分類: 未分類

前日比人惹到,
本身只係小感冒,
但係琴日無端端兜到幾個圈,
吹到頭暈+頭痛@@"
件事係咁既...

琴日我地去左CANADIAN TIRE買野,
朝早9點起身啵,
但係成11點幾先去到。
其實車程只係半個鐘,
但係我地要行既路比人封左,
做聖誕遊行喎...
妖!
咁咪要兜路行囉!

去左CANADIAN TIRE果陣我已經有D唔舒服架啦,
不過行行下又好像好左D,
咁咪無理到囉,
諗住行完可以返屋企休息架嘛。
點知媽咪又話要去買野.
好,咪去囉!
衰就衰在我地成家都唔識路,
同一個AREA兜左4、5次!!
唔頭痛都比你搞到暈車浪啦``

+上存車又焗喎,
條安全帶又COOL住曬,
有一段時間我係想嘔...

經過幾翻波折之後我地終於去到目的地,
點知個老闆娘話無得賣!
屌!
咁我地坐咁耐車,
SIDE咁多油錢為咩呀?
當堂激到差D爆血管 D:<

之後又去太古,
無里頭既,
都無野買...

直到今日就變左咁啦...
喉嚨痛+流鼻水+有痰...
好彩今朝訓到成1點,
都算有小小休息到...

唉``
E+出面好大風呀,
今晚要落大雪LU~
但係聽朝仲要行返學,
慘!!

今年聖誕希望D雪係白色啦!
唔洗好似上年咁,
灰色一PET PET,
好噁心!

順帶一題,
WALL-E都幾好睇,
好感人!!