今日好慘,
有個GEO TEST啦,
我預左會好難,
所以琴晚溫書溫到訓着...
最唔訓氣既唔係我唔識,
而係我做唔曬個TEST囉!
佢所有問題都係要你寫寫寫既,
SHORT ANSWER呀大佬!
得果一堂,
寫鬼寫屁咩...
之後仲懶咁好人比多15分鐘我地,
做得D咩呀...
算啦,有好過無!
其實我又唔算做唔曬既,
只係喺最後一秒度寫埋最後一個字,
但係一D都無DOUBLE CHECK過囉!
今次唔知點啦... 唉!
加上我寫到最後果幾題果陣直情係亂寫,
寫完我都唔知自己寫左D乜,
可惜已經無時間再返轉頭睇...
FONTANE佢做唔曬但係佢唔係好似我咁咁唔開心囉!
我有D懷疑係咪佢扮出黎,
但係佢又唔似...
有D咁POSITIVE既朋友都幾好呀!
記得上年每一次TEST好難連我自己都未開始抱怨MEL就抱怨先啦...
佢日對住D咁NEGATIVE既人連我都變埋NEGATIVE!
CASTLEMORE既人一D都唔同,
佢地好似個個都唔係好CARE咁,
係膽心但係過左就過左!
唉!
|