*:.灰色空間--+
原來不是白就是黑 只不過是天真的以為
要醉得清醒 要無辜的犯罪 現實的世界只有灰

灰色空間 我是誰 記不得幸福是什麼滋味
無路可退 妳是誰 怎麼為我流淚 緊抱著我流淚
jane420
暱稱: Jane
性別: 女
國家: 加拿大
地區: 其他地區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新車?
壓力...
狂燥症?
Who is the leader? W...
Grad photos?
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 2
今日人氣: 5
累積人氣: 1718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


SKI #3 分類: 未分類

今日係最後一次SKI DAY LU~
有D唔捨得添...


經過前兩次既經驗+教練既教導,
我而家識停;識轉好大個彎;仲識用Parallel咁轉同停添!
唔洗再用PIZZA啦` 哈哈`
其實SKI都幾好玩呀!
只不過我唔忿氣攞唔到BLUE姐!
明明我可以轉又可以停,
但係個教練又特別嚴(嚴唔代表唔好人),
係都要我地跟住佢行又要只係用一隻SKI...
其他GROUP果D只要你落到山又唔死得就得啦!
好唔GUR囉!
最唔GUR既係VIVIAN竟然攞到,
但係我攞唔到!
我覺得好無面!
佢SKI好似好勁咁,
我想講係超慢囉!
我遲過佢之後都慢慢超越佢...

我發覺原來我係果D好大膽既人,
就算我無BLUE我都走去BLUE HILL。
我仲想試埋BLACK HILL添!
我覺得係因為我識點停點轉彎,
咁我唔跌就OK啦!

今日好好玩,
只係跌過一次,
下一次再接再勵啦!