今日係最後一次SKI DAY LU~
有D唔捨得添...
經過前兩次既經驗+教練既教導,
我而家識停;識轉好大個彎;仲識用Parallel咁轉同停添!
唔洗再用PIZZA啦` 哈哈`
其實SKI都幾好玩呀!
只不過我唔忿氣攞唔到BLUE姐!
明明我可以轉又可以停,
但係個教練又特別嚴(嚴唔代表唔好人),
係都要我地跟住佢行又要只係用一隻SKI...
其他GROUP果D只要你落到山又唔死得就得啦!
好唔GUR囉!
最唔GUR既係VIVIAN竟然攞到,
但係我攞唔到!
我覺得好無面!
佢SKI好似好勁咁,
我想講係超慢囉!
我遲過佢之後都慢慢超越佢...
我發覺原來我係果D好大膽既人,
就算我無BLUE我都走去BLUE HILL。
我仲想試埋BLACK HILL添!
我覺得係因為我識點停點轉彎,
咁我唔跌就OK啦!
今日好好玩,
只係跌過一次,
下一次再接再勵啦!
|