嘩今日真係熱到死 
有成2度呀大佬!
嘻嘻你以為的講笑?
講真架!
我同學D關係真係好複雜...
今日呀邊個同乜水一齊;
聽日佢同乜乜乜又散左...
咁細個回解唔好好顧好自己既學業`
專心D讀書姐?
我知我咁講好似好老套咁`
呢個係事實囉!
朋友`
就黎HS啦!
玩埋呢幾個月就要畢業`
到時睇你點死!
HUGO問VIVIAN同唔同佢GO OUT`
VIVIAN竟然SAY NO D:
雖然我知HUGO係玩玩吓`
但係Vivian都唔見得係認真姐!
我以後都唔會同MEL講任何所謂既秘密`
費事佢又爆比佢家姐聽跟住連累埋我...
下一次點都唔會講比任何人聽喎`
世界上只有自己最信得過!
好煩呀HS選科...
我想讀MUSIC`
又易攞分又係我興趣`
但係又好似無乜用咁...
我又驚報左之後入唔到喎!
咁報Computer Technology/Business Studies一定有用D既...
但係C.T好似好悶咁呀!
煩...點解唔老師幫學生揀呢?
|