厚面皮到死!
都唔知點解果個人成日都想黎我屋企`
要黎唔係唔比呀,
但係黎到要有個理由架!
做PROJECT喎...
咪又係得我一個人做曬!
唔做野都算啦,
仲要不斷同我傾計,
大佬呀,
你唔洗做我要做架!
唔做份PROJECT點交呀?
去人地屋企都算啦`
仲要帶埋你個妹?
咩意思呀?
明知你個妹身型咁"細",
比佢自己行返屋企都得啦!
黎我屋企都係搞我D野姐`
我估佢黎係因為想玩我屋企個Wii!
你自己間屋有蟻牙?
吹水吹到鬼咁大,
又話間屋有成8個房又話乜乜乜,
咁大下次去你屋企呀笨!
自己JOIN果個DANCE TEAM無端端又叫我JOIN`
我唔想咪唔想囉!
點姐,耐我唔何架!
我都無份跳點解要去我屋企練舞呀白痴?
我間屋係有一個吉既廳,
問題係都唔關我事點解要我借間屋比你地...
得,比錢囉!
入場費5000歐羅!
厚面皮到死`
唔係得我一個受害者架!
NICOLE同SHIRLEY都中左招!
人地都無邀請大家去佢地屋企度練,
佢就不斷叫人地去佢地屋企...
大佬,
間屋你架?
冇大冇細!
講起就火滾呀!!! 
佢仲要好搞唔搞搞我鬧鐘`
屌佢!
較快左半粒中呀8婆!
今朝早左成半個鐘起身`
問佢仲要扮唔知...
琴日佢去我屋企做"PROJECT"果陣我去下廁所姐`
返黎就見到佢玩緊我鬧鐘啦`
變態架?
今日又話要去我屋企`
聽朝又話黎`
唔得既話星期6日又黎`
頂你個肺我屋企唔係酒店呀!
咁唔鐘意留喺你自己屋企咪求其搵個男人去開房囉!
肥雞!
你送上門都未必有人要添呀! 
今日馬小姐同佢媽咪車我同我媽味去PET聽講座`
我同馬小姐都無興趣聽,
之前喺學校都聽過啦!
咁我地咪狂玩狂傾計囉 嘻嘻`
之後去左參觀果間學校,
仲打埋羽毛球添,
都打左成半個鐘xD
霸住人地個場 哈哈`
都幾好玩呀!
如果佢地無車我地我呀媽就唔會去LU,
因為太大雪。
人地同你幾唔同`
呢D叫有教養!
冇D家教...
|