TO KEL,
呢一次你可能真係會嬲左我地,但係我地都只係想幫你!你唔可以一世都依賴住我地架! 任何野都好(特別係功課), 你唔識你都TRY下啦,但係你試都無試過就"隊"比人地話唔識做。仲要通常都係喺上緊堂果陣問,咁人地都要聽書架嘛! 咁解釋左幾次比你聽你又唔信, 要3番4次問其他人, 最後咪又係問老師。咁點解一開始唔問老師, 要問同學呢? 我唔相信老師會用中文解釋比你聽囉!佢解釋既野咪同上堂一樣,只不過你上堂又唔聽書,認定自己係唔識,所以之後先要問人地之嘛。
仲有, 我想講個事實比你知。你年齡係大過我地全班架! 仲好似細路咁, 成日發脾氣同喊。咁樣上到HS一定無朋友囉! 因為無人會想同一個思想幼稚既TEENAGER 做FD , INCLUDING我同MEL呀! 我地成日都要哄返你,好勊架! 唔該你啦,比次唔好咁小器好無? 係又嬲唔係都嬲一餐... 真係頂你唔順!
一個月係FD,一世都係FD。在乎既係邊種FD姐。過埋呢個月,我地可能係BF、FD、HI BYE FD又或者係"懶"FD。ACTUALLY, 我同MEL的而且確係FD過你。原因係我地大家都有好多SIMILAR既地方,傾計都傾得岩KEY D啦! 但係你唔需要特別學D香港野囉,咁樣超奇怪。我地講既野你唔明就唔洗明啦, 費事要解釋N咁多次比你聽=.= 亦唔需要向我地學習串人,因為呢D野係靠先天同後天發展。咁岩你兩樣都唔係:第一,你唔係香港長大, 唔係喺一個成日比人串同要串人既地方度大; 第二, 你係喺廣州黎既, 廣東話唔係咁好,而且果度D人又唔係成日串人,所以你可以話係"先天不足,後天不夠"。SO米"SIDE" 氣啦! 留返D ENERGY同求學心IMPROVE D英文好過啦!
我仲有幾個月就搬啦,好大可能要轉校。希望喺我走之前見到你改左!
FROM,
JANE
|