今朝訓到成11點 lol
不過都未破到紀錄,
最高紀錄係12.半>.<
今日睇怕都無街去,
因為天陰陰,
好大機會會落雨。
今日同CHERRY-RY K左一陣,
估唔到大家上左唔同中學都有話題^^
不過傾既時間就唔多囉,
有時差嘛!
不過我諗E+同我最熟既小臬同學係CHERRY-RY啦...
其他既我HI佢佢地竟然問我係邊個!?
真係XYZ@#!*&^
咁快就唔記得我,
果陣又同我咁FD.....