|
hehe,,,今日早上遲到...(突登的)
同樂姐姐去左食早餐KAKA!!!番到去,,,果條彭小姐話咁遲,,,要去見罰導!!!
我心諗見咪見無所謂,,,因為本來我唔洗見O既但樂姐姐佢要見MA我咪陪佢LO KAKA!!!
之後搵左李SIR但佢話要我地係門口企,,,等羅貞落黎!!!FUCK!!!搞到我好似唔知犯咩咁!!!樣衰!!!但好玩!!!^^"

之後李SIR叫左我地上去搵羅貞!!!而羅貞緊係極度之煩LA!!!FUCK!!![[[汗]]]

之後走落左CANTEEN,,,HEHE唔知做咩呢,,,???!!!

HAHA!!!之後放學留堂,,,勁悶,,,之後落左去打左陣波!!!番HM!!!
p.s. 我愛你,,,
我已確定了!!!
|