|
HAPPY DAY
今日終於係happy day la!!!haha!!!
今日無去到練波波!!!!!!!!!!
去左球場...打xx成日都唔識打!!!輸左劃手手!!!!!!
haha駱駝哥哥有好多的!!!!!!!!!!!!我都有好多!!!!!

蛇明哥哥寫果輸字係我地3個隻手(ee,青青,我)so我地係佢隻手到寫輸死你...ee寫得最多多!!!我寫果你字!!!
之後我係咁win,,,我寫左果bad字係佢到!!!想寫輸o既英文!!!!!唔記得左!!!!!!!!!之後最後諗住走,,,寫左u go die!
hehe!!!!!!!!!!!!!!1
之後又唔走因為駱駝哥哥番左黎,,,虫虫都係到!!!!!!!!!!!!so改劃虫!!!!!我狂比人抄!!!都唔夠wawa多虫虫
好多都係蛇明劃o既!!!!!!!!本來有一x駱駝哥哥無公仔!!!我好多公仔!!!重洗!!!我同駱駝哥哥give me five!!!!!!!!比蛇明阻止左!!
但都係重洗!!!!!hehe!!!
之後最後一x比蛇明抄,,,畫我22個虫虫!!!搞到我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,又介到我!!!!!!!!!!!!!!
p.s.你兩真好@@
|