十分。愛

 

 

2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
開心的 愉快

HAPPY DAY

今日終於係happy day la!!!haha!!!

今日無去到練波波!!!!!!!!!! 去左球場...打xx成日都唔識打!!!輸左劃手手!!!!!!

haha駱駝哥哥有好多的!!!!!!!!!!!!我都有好多!!!!!

蛇明哥哥寫果輸字係我地3個隻手(ee,青青,我)so我地係佢隻手到寫輸死你...ee寫得最多多!!!我寫果你字!!!

之後我係咁win,,,我寫左果bad字係佢到!!!想寫輸o既英文!!!!!唔記得左!!!!!!!!!之後最後諗住走,,,寫左u go die!

hehe!!!!!!!!!!!!!!1 之後又唔走因為駱駝哥哥番左黎,,,虫虫都係到!!!!!!!!!!!!so改劃虫!!!!!我狂比人抄!!!都唔夠wawa多虫虫

好多都係蛇明劃o既!!!!!!!!本來有一x駱駝哥哥無公仔!!!我好多公仔!!!重洗!!!我同駱駝哥哥give me five!!!!!!!!比蛇明阻止左!!

但都係重洗!!!!!hehe!!! 之後最後一x比蛇明抄,,,畫我22個虫虫!!!搞到我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,又介到我!!!!!!!!!!!!!!

 

p.s.你兩真好@@

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-02-07 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


janeyi1231
暱稱: 。牙靜。
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日
十分.愛
打日記lu
係人地果xanga見到,,,...
.......
好友名單
網站連結
sillykaki_92
waa_Bh
mp3
58
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed