|
踩單車日
辛苦死我們了...今日wawa打電話黎叫我起身!!!........你媽媽牙!!!我是較了8:30!!!怎知她,,,8:15打來了!!!
眼訓的呢!!!!!!!!!!!!!!!!!

都話遲到gala!!!wawa又唔聽我講!!!...!!!搞到等牙...咁耐!!!!!!!!
媽媽的!!!等齊人了,,,有wawa,,我,,青青,,駱駝,,蛇明,,小西,,wing!!!踩到我地好[[[支力]]],,,塊面都紅晒la我...蛇明先生,,,是這樣說我的!!!......!!!人熱面自然紅我是這樣的!!!!!!!突如其來一條蛇的踢踢!!!有很多人比他踢踢了...我都一樣!!!媽媽的!!!
但我有報復的!!!!!!!

p.s.無feel lu!!!!!!!!!
|