|
今日2月14日,,,,,,,,,,無情人咪又係咁過,,,無咩分別!!!放學咪等cammy!!!!!!!!因為今日,,,佢要中樂!!!但佢早wo!!!但有好多野la!!!成5點幾先走...咁今日小西生日,,,,,,,,,,諗住唱k,,,但成120蚊一個人...食屎la!!!!!!!!走左,,,又仁左係到等牙駱駝...(因為約左佢...但又唔唱ma,,,,,,,咪等lo!!!!!!!!)之後去左睇戲,,,野x秘x基仔同張柏芝做o既,,,,,,,,ok好睇la!!!!!!!睇完9點53分牙,,,佢地好似去左球場...我就自己一個人走先,,,,,,,,,,唔開心lo今日,,,,,,,,,,,,番到hm喊左!!!!!!!!
睇戲之前發生左d事,,,,,,,,,,!!!!!!!!
多謝晒EE 個[[[博頭]]]牙!!!

p.s.沒老友 沒男友 如何愉快

|