|
今日,,,lunch係同左[[[佢地]]]食,,,咁仲有cammy,,,ee,,,青,,,李詠欣lo!!!!!!!!!!
本來去左吉吉...無位-0-v之後再去一間唔知咩店又無位,,,他媽的!!!!!!!!!!!>V<"最後去左m記,,,外買,,,上公園食!!!多謝???
搭5先走...差dddddddddddd遲到!!!
跑牙跑!!!趕到!!媽媽的............番到去,,,上堂,,,放學,,,唔洗練波咁咪搵[[[佢地]]]lo!!!!!點知係網吧,,,荃灣的...so無去搵佢地!!!佢地又話好快到!!!咁我地咪去球場等佢地,,,,,,點知等到佢地成5點30先黎,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
好耐牙,,,,,到左之後打左陣排排又無打la我...佢地玩數子球!!!我..cammy..ee無玩坐係到玩掛,,,之後佢地無玩到我地,,,,,,,,
佢地又玩so一齊玩多一陣就番歸la!!!!!!!!再見!!!
[[[佢地]]]=駱駝,,,瀟酒,,,wing哥哥,,,仲有好多...我正知佢地o既名,,,因為我正係熟佢地!!!!!!!!!!!!
p.s.估錯了!!!kind婆是我,,,媽媽的樣衰了,,,,,,,,,,!!!!!!!!!

|