|
今日去完睇牙,,,,,,,,,,,,,,,之後約wawa,,,ee,,去打波!!!!!!!!!!!去到無人得小西同佢班fd!!!!!!!!!我地想飲啤!!!so去買!!!買完上去有龜!!!so驚驚地!!!之後入左去,,,打xx飲啤,,,ee紅晒塊面已經醉醉地...我就highhigh地,,,成個傻婆咁!!!!!!!!!!之後又同ee去買!!!一人一支!!!之後青黎左,,,飲左幾啖我果支,,,我差唔多成支飲晒!!!high大左,,,講晒d野出黎!!!又同ee訓左係地到!!!我喊左yeah!!!
之後無lala青同ee啜啜!!!ee話想同我啜!!!so啜左一啖,,,之後ee又話打車輪!!!都唔知算唔算正係ee整左條"尼"比我含!!!之後我話我要整條"尼"比你含!!!又整左條"尼"比ee我覺得似"尼"點"尼"多dddddddddddd!!!唔同打車輪,,,因為我都唔識,,,ee試過一次,,,我o既第一次比左你la ee!!!你第二次先比我>V<"青話咁係唔算gawo女同女!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-0-"
p.s. miss u?????????
|